mandag 26. november 2012

Metalltråddyr


I denne oppgaven måtte vi designe et dyr, der hovedmaterialet var metalltråd.
Produktet skulle utvikles slik at det passet inn, på en eller annen måte, i et av yrkesvalgene vi kan velge etter vg1.

På starten laget jeg mye forskjellige skisser av ting jeg tenkte å lage. Det var vanskelig å velge hvilken dyr skal jeg lage og hvilket yrke skal jeg sette den i. På slutten bestemte jeg endelig at slange (cobra) er en veldig god idee.

Slik ser ut skisser :






Å lage ting fra metalltråd er egentlig ganske vanskelig, fordi du må jobbe mye for å få formen du faktisk vil ha.
På dyret mitt brukte jeg 4 og halv time, men jeg er fornøyd fra resultater :





Andre delen av oppgaven var å sette dyret inni et yrke miljø. Jeg valgte interiør. Slange er brukt som en liten pynt.

Slik ser ut resultater:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar