mandag 26. november 2012

Tegnetid


Vi hadde 4 dager med tegnetid, hvor lærte vi oss forskjellige tekkniker, bruk av blyanter osv.

Vi jobbet litt med gråtoneskala ( skravur, kryss skravur ).


Vi lærte oss at å tegne er egentlig bare å se .

Ting vi prøvde på denne tiden:
- kroki
-ulike teknikker
-proporsjoner
-måling
-volum
-saktegning
-bruk av strek
-valører
-form
-rom
-volum
-positiv/negativ form

Her viser jeg noe av tegninger mine :

en eple ( tid : 2 minuter )

tegnes uten å se på arket

være aggressiv , sterk bruk av blyant

en person på 30 sekunder

1 minutt

en person på 30 sekunder

2 minutter 

2 minutter

en person på 30 sekunder

en eple på 1 minutt (B5 blyanten)


en eple på 1 minutt (HB blyanten)

Jeg lærte meg mye, og fikk prøve nye teknikker. Jeg synes det var veldig god øvelse. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar